Isnin, 26 Mac 2012

Mentor...menti... tv3........

Kalau siang semalam dah kepenatan bersukaneka, malam tu aku layan MENTOR 6 lak... 

 
Disebabkan menti Ramlah Ram orang pertama yg buat persembahan, berminat gak lah aku tengok. Bukan nak tengok menti kak Melah, tapi aku nak dengar suara live Kak Melah jer sebenornyee...

huhuuu.... part Kak Melah nyanyi... walaaaahhh... teringat dedolu tapi... 1 jer lah... mungkin sebab usia, key yang tinggi tu kurang power sikit compare ngan masa dia muda dulu... takpelah Kak Melah... suara kak Melah tetap power...

kredit picture to budiey.com

Tapi dah alang2 tengok Kak Melah, gasak gak la aku tengok sampai habihh. Dah tau kan, Wani dah digantikan dengan Tisha dalam tempoh masa 48 jam?

Aku bukan le handal nau pasal muzik tapi nak gak la komen kat sini lepas tengok performence diorang malam tadi.

Ana... suara ok. Bukan la tak sedap. Tapi macam malas jer nak perform sungguh2... nampak ketara sangat masa perform lagu hattn masa hujung persembahan tu... alahai... wat jerih jer tengok... aku pon rasa malas jer tengok...

Anas... aku tak paham nape Kak Pah leh sampai meleleh air mata dengar nyanyian dia. hu3... sorrylah... bukan orang seni kann... tapi pada aku... biasa jer... memang ler air muka nampak bersungguh2 tapi tak cukup 'kick' lagi lah... tu pendapat aku lerr...

Tisha... tone suara, macam Kak Pah cakap... i like your tone... he3... yg ni aku setuju... tone suara dia best.. tapi dia masih boleh perbaiki lagi. Kesungguhan? betul kata Edry... antara 3 orang tu, memang nampak kesungguhan Tisha... mungkin sebab dia sedar yg dia perlu strugle lebih compare to Ana and Anas.. Ferhad pun nampak risau jer masa dia buat persembahan tu...

Persembahan penyanyi jemputan utk segmen khas tu... rasanya better than Anas kot...!! sorry... my words... sebab aku leh tahan bijik mata aku ni dari tengok tempat lain masa dia nyanyi compare to Anas...haaahuuuu...

Tak perlu OVEEEERRRR...........




2 ulasan:

fieda berkata...

setuju sgt...mmg penyanyi dari segmen khas tu ok..lagi ok dari ana...sory ana,kita tak minat awak la sbb awak nmpk malas sgt nak bergerak...anas ok2 la...pastu tisha pun ok..minngu depan tak sabo nk tgk protege kak ogy..wow ..lincah giler weyy....ella pun mcm best jugak masa konsert pengenalan...adam punya no komen sbb tak minat...hehehe

skuterlady.blogspot.my berkata...

fieda : kan3...ana tu memang nampak malas jer nak move kan? dia kena ingat, dapat mentor hebat, lum tentu dia pon akan jadi hebat..lebih2 lagi kalau malas...