Selasa, 26 Disember 2017

Terdengar suara orang bercakap

Ni kisah office mate aku lak sebelum kes akak cleaner tu rebah depan bilik air cond.

" ngko tak tau... Meremang bulu roma aku dibuatnya. Tetiba je aku dengar orang bercakap..."

Haaa... Brader ni sesekali kerjanya kena tutup pintu pejabat. Kadang tu ada staff yang terus balik je. Takde la reti nak rajinkan tangan pi tolong tutupkan semua suis lampu kat floor masing - masing... 

Atau... 

Diorang takut sebenornya... Hehe... 

Opis aku ni leh tahan juga 'keras' nya. Tapi tak ler selalu. Nasib ler sesiapa yang terpilih tu kan... Kadang dia main tunjuk kelibat je... Kadang dengar bunyi je... Kadang... Dia main bau plak... Macam2 la... Ish ish ishh...

So petang tu macam biasa lah... Brader ni tutup pintu sambil tu dia kena tutup mana2 suiz yang masih belum ditutup. Bila lalu je kat 1 tempat ni, tetiba dia dengar orang bercakap - cakap. Terus meremang bulu tengkuk dia...

" iye... Tetiba aku dengar orang bercakap. Padahal aku sorang kat situ. Orang lain dah balik."

Wahh... Saspen! 

" abih tu? wat apa? lari ke? "

Aku dah gelak - gelak je dengar...

" Takkk... Aku tengok atas kepala, rupanya tv tak tutup!"

Cerghh... pwffttt!!! Rasa nak carut je...   

😡😤😅😂🤣😂😂😂


Tiada ulasan: