Ahad, 30 November 2014

3 in 1

Tahniah

First of all.... aku ucapkan tahniah pada the only one adik lelaki aku yg dah tukar status sekarang... dulu solo... sekarang dah berteman... selamat menempuh alam baru as suami to somebody...



Welcome

To his wife tu..... selamat datang ke dalam keluarga kami... maklumlah.... the only one menantu perempuan in the house....




Menghitung hari

Yuppp..... that's me.... minggu ni kandungan dah nak cecah 39 minggu..... so... ape lagi nak dikato... just waiting the day... debor weihhh... tak berkesudahan selagi tak bersalin nih....

sakit2 dah rasa dah... tak la sekerap seperti yang sepatutnya..... yuppp... betul tu.... just cramp gitu gitu je... tspi belakang ai sakitnyaaa.....

mungkin sebab dok berkemas pinggan mangkuk yang digunakan untuk hidang makan pada tetamu masa my alang nikah 28 Okt hari tu...


owhh... jangan ingat mak buyong ni cuma mampu tengok je... idak lerr.... tengok makcik2 tu dok gotong royong masakkan untuk tamu, aku rasa tak senang hati nak tengok sesaje.... bising2 makcik2 tu suruh berehat.... ye cikk.... aku buat mana yg terlarat...  once sakit pinggang, aku berehat lerr....


now... aku memang berehat habih di umah mentua.... tapi if tak deliver jugak sampai rabu ni... kitorang balik ler rumah kitorang pasal hasben dah kena kerja....









Tiada ulasan: