Selasa, 16 Julai 2013

Pemanggil tak bernama

tajuk dah macam citer seram je kan? idok le gitu sebenornye...

tapi misteri tu adelah... tang mane yang misterinye tu?

tang dia sebut

" saya dari syarikat insurans AiA. Puan adalah antara yang terpilih untuk pekej yg kami tawarkan sempena ulang tahun AiA yang ke - 25 tahun... bla..bla...bla.."

hoiihh.. misteri sungguh... nape kat laman web AiA takde citer pasal tu pun? ni haa... siap print gambo lagi nih..


ade nampak? takde kan? tu yg misteri tu... sambil brader tu cakap, tangan ni laju je buka web nih.. saje..nak nengok.. kan???!! hehe

tapi tu lah... takde!

serik dengan kejadian yg lepas ( tawaran insurans via phone call ) , tanpa bertangguh - tanguh aku tanye kat brader tu.. potongan melalui ape?

" debit card atau credit card.... or.."

sebelum dia sambung promosi ulangtahun dia tu, aku cakap... " tak nak lah!"

malas lah... ohh.. hujung ayat tu dia nak kata, " puan boleh buat bayaran cash.."

ohh... takpelah. keputusan dah dibuat... i tak nak...!!

" nape puan tak nak? " ecehh... sibuk je nak tau... kot laki aku yg tanye, takpe lah jugak. tapi jawab le jugak.. " saya pernah terkena sekali.. cukuplah!"

ape motip aku cakap macam tu? entah.. patut tak payah jawab, wat dowhh je kan? peh tu trus letak phone je kan?! tapi macam kurang budi bahasa plak nak buat camtu... sempena bulan Ramadhan yg mulia nih, aku cakap ler jugak elok2... he3

demi nak tunjuk yg dia tak tipu, " puan kalau tak caya, puan boleh datang  kat Dang Wangi.. pejabat kami kat situ, kat bangunan berkembar"

" ooo.. kat bangunan berkembar tu lah ye?"

" bukan puan, bukan dalam bangunan tu tapi dekat2 area situ.. dekat je ngan bangunan tu.."

poyoooo...!!!

betul ke de pejabat AiA kat Dang Wangi tu? confirm ke ngko de kat situ?? kan???

-------------------------------------------*******---------------------------------------------------

ngan no phone tak appear nye... yg muncul kat skrin ' withheld ' je.. tambah le musykil... haiihh.. bulan2 pose ni.... jgan le wat naya kat orang... tak baik lerr....

Tiada ulasan: