Khamis, 18 Julai 2013

Pasang kabinet dapur...

Dah 2 hari dah aku jadi pemerhati brader2 ni pasang kabinet dapur. janji yg hari ke hari nak buat, last2 diorg buat gak.

Penat ek? katanya rumah aku ni last projek diorg, lepas tu nak rehat. ye lah... letih pose...

aku pun letih je menunggu bile kabinet tu nak siap.*huuuuuuuuuuuuhew

design kabinet aku tu.. sume aku serah kat diorg. yg aku tau, aku nak de kaler merah. biar 'menyala' dapur aku.

diorg kata kena letak putih2 sikit.. kang kalau tak, jadi kaler gong xi fa cai plak... ikut suka ler brader... jadi hasilnya aku puas hati hehhh..

janji... dapur aku tak nampak dull kek mato nihh... lantai dapur memang aku sgaja pilih gelap, peh tu kasar sikit... aku suka...

tile dinding aku buat sama macam kat rumah kuartes tu, setengah dinding je... putih... separuh yg tak bertile tu aku dah 'tergelapkan' ngan cat kaler kelabu gelap... camne tah! aku rasa aku pilih kelabu cerah...

masa ni belum selesai renovate lagi... last touch-up

tapi bile dah cat, jadi gelap plak... mengenangkan ramai yg kata kaler tu kena ngan tiles dinding dan lantai, aku biorkan je lah... lama2 ok plak kat mata aku nihh... ^_^

jadi, tau dah kan nape aku nak kabinet aku kaler merah? nantilah... bile dah siap, aku tepek sederap gambar kat blog yg hidup segan mati tak mau ni....

4 ulasan:

aizamia3 berkata...

merah.. ai like.. ;)

skuterlady.blogspot.my berkata...

aizamia3 : hik3.. me too

Liza Razak berkata...

wahh..x sabar nk tgk bila kabinet tu siap pasang nanti..mesti cantik!

skuterlady.blogspot.my berkata...

liza razak : tuan rumah lebih lebih lagi masa nih...teehee