Rabu, 20 Februari 2013

Tandas sesat...

tu lah.. masa masuk.. jalan menonong je... nampak gambar org lidi pakai skirt kembang tu laju je masuk..

skali bile dah keluar... penin jap... mane pulak pintu yg aku lalu tadi? tercengang - cengang jap macam rusa masuk kampung.... hehe....


ni haa... aku ke sini dengan hasben atas 1 tujuan... dokumen loan rumah!

lepas beberapa hari talipon tak dapat2 akhirnye selesai 1 bab lagi kisah kat situ...

( nombor telefon kemain banyak tapi belum tentu ko dail semua tu, operator nak angkat. balik2 voice mail tu yg jawab.... talian tidak dapat dijawab kerana sibuk.. cehhhh )

legaa sikit... lepas amik dokumen yg ditunggu2 dari staff yg comel tu... sempat menyembang jap.. ye lah.. org dah tolong.. takkan nak blah camtu je kan? timak asih dulu.. bla.. bla... bla.. sume....

tima kasih kat pn. afniza yg sudi membantu sayee....

tak payah hulur duit kopi ke teh ke... boleh jekk selesai.... ni de org de yg dah siap bagi duit kopi teh semua tu dgan harapan kononnya yg depa tu boleh membantu.. tapi harammm... duit yellekk... keje?? tarakk... habukk pun tarakk... depa macam ni memang tak bleh pakai....

info :

mana2 staff gomen yg nak beli umah guna duit loan gomen tu... jgn risau... tahun ni masih leh lagi.. rumors kata loan umah nak diswastakan start 1 Jan 2013 tu... tak jadii.. pending lagi...



3 ulasan:

Ann Ishak berkata...

tengok entrance, macam tau je bangunan apa nih :)

lady scooter berkata...

ann ishak : pernah ke situ?

Liza Razak berkata...

samalah dengan saya..bila keluar dari toilet mesti x ingat jalan masuk..hehe