Jumaat, 15 Februari 2013

Rokok elektronik jadi trend!

Dulu... depa kalau nak 'makan' asap... depa longgok kat luar pintu pejabat. lepas tu depa ramai2 dok 'bawak' perfume tengik tu masuk sampai ke tempat acik. 

Idung aku ni puas la pedih2 tersiksa dok terpaksa hidu.. nak wat camne.. dah depa dok berlonggok plak kat tempat aku lepas 'makan' asap rokok tu.. takkan aku plak nak lari ke tempat lain.. kan? tahan yo lahh.. nak buek camno...

la ni tak dah.. depa dah jarang berlonggok sgt kat luar kecuali mereka yg tegar ngan rokok spesis tu...

sebab ehh.. depa dah de rokok spesis baru.... rokok elektronik!


Sejibik cam gambar tu... de yg lepas dapat rokok spesis baru ni... terus berhenti merokok... putus cinta terus ngan rokok spesis lama tu. de gak yg tak.. dah de yg baru, yg lama tu tetap 'on'..!

Yg lagi haru... yg selama ni tak isap rokok idup tu.. bile dapat rokok spesis baru ni... dah macam ketagih plak... 

De gak yg suh aku try... he3.. nasib baik hidung aku ni sensitif... aku tak tahan bau2an rokok elektronik tu... kan de macam2 perisa kan? vanilla... oren.. blackcurrant... cherry... tapi maap lah.. bau2 tu tak serasi ngan idung sayee.. even... bau perfume pon.. bukan semuanya aku suka.. lebih2 yg bau buah2an tu... aku tak tahan...  bile terbau je.. kepala dah mula naik penin....

camne lah diorg bolah tahan ngan bau2an tu ehh? aku tak leh... poooooooning!

[ sumber gambar : http://www.nizarazu.com/]

***

perisa tutti frutti pon ade?? biaaaarr betiikkk...!!!!? depa kata tak sedap... 

Tiada ulasan: