Rabu, 4 Julai 2012

Bila mimpi jadi kenyataan...hu3...


Malam tadi korang de mimpi ape2 tak? kalau de, korang mimpi ape? best ke tak best?
*jawab diam2 jerr...hikkk*

Malam tadi mimpi aku kat mane tah. Tapi orang2 sekeliling tu... member2 kat opis ni haa... ape kess?? Mimpi shopping barang... bukan le barang branded2 pon tapi barang dapur.... hampeihh jekk...

Mungkin sebab semalam terlalu memikirkan garam kat dapur tu yg dah tinggal seciput...risau kalau2 masakan aku semalam tawar sebab garam habis...

Dalam dok nak shopping barang tu, aku tengok hujan di luar tempat aku 'ber-shoppong'. Tetiba...

" Mak....Apal nak kencing... "

Tusss..... hilang terus mimpi aku! Tak sempat 'shoppong' garam...he3

Dan... tetiba lagii...........

" Mak, tuuu..!!"

Jerit Naufal. Jari tunjuk kat lantai bilik.. Muka cemas tahap terpinga - pinga... bile aku tengok... alamak!!!!

Hujan!!! Hujan dalam rumah...!!! Lantai bilik bertakung ngan air. Rupanya paip yg bocor kat atas siling tu dah makin parah!! Semalam 'leaking' kat tandas sebelah bilik tu..hari ni...dah merebak ke bilik plak...adooiiiyaaaiii...!!

Ni baru betull.... mimpi jadi kenyataan...adeiihhh...!!!


2 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikumsyu...yer la betul2 jadi kenyataan ni...:)

lady scooter berkata...

maszull : tu la...sadis tul...hu3