Selasa, 27 Mac 2012

Muntah - muntah...ape kes??

Haa... tu la.... dah 2 malam dah camtu. Malam kelmarin muntah... malam tadi pon muntah... adeiihh... sampai lebam bijik mata aku sebab tak cukup tido punya pasal.

Nak tido pon tak berapa nak lena...alahai....................................................................!

v
v
v
v
v
v
v
v

ehh.... bukan akuuuuuuuuuuuuuuuuuu..............! tapi dia ni haaaaaa...............

Dah 2 malam dah camtu... batuk punye pasal! Kesian dia kan!... tapi lega bile dia leh muntahkan lendir kahak tu... cuma... tak tahan tengok bile dia batuk bertalu - talu tu... siksa tul tengok muka dia bile batuk..

Badan dah la haluih ( halus )... alahai........harap2 Payel cepat sembuh..

4 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu...alahai cian nyer die demam ye...:)

lady scooter berkata...

wa'alaikum salam... demam dah elok. batuk la datang menyinggah... tu yg lagi tak lena tido dibuatnya..

Yumida berkata...

comel! sian...cepat2 bw ke klinik

lady scooter berkata...

dah bawak gi klinik dah tu...doktor tak bagi ubat batuk pon. just bagi ubat cairkan kahak.. tu yg jadi muntah2 tu sebab nak bagi kahak keluar...