Selasa, 14 Ogos 2012

Bile masculin guy pakai losyen

OMG...!!!! Haku pon tak pakai losyen.... jadi kenapa yg masculin pon nak pakai losyen? ehh... do u really pakai losyen...or... owh... maybe tangan kuat berpeluh ehh?? ( trying to think +ve ...ha3... )

Isunya? Aku sememangnya menyampah bebenor bile kena mengadap mesin biometrik tu... tapi tu la... suka tak suka, kena gak ngadap menatang tu tiap2 hari... pagi ngan petang!

Nape? Haiihhh... ape tah dengki nau mesin tu ngan aku nan jelita nih... asal aku letak jari ni... selalu nau di-reject... tak kira pagi / petang... dalam seminggu tu mesti de la.. at least sekali... nyampah!

Paling nyampah bile orang sebelum aku pakai losyen di jari... owh no..!!! confirm berminit - minit la aku tersadai kat situ... bengang! 

Disebabkan mesin tu selalu carik pasal ngan aku... tak nak la inter-frame kan mesin tu kat sini... ha3...saje dengki...hamik kau!

Petang tadi... otw nak ke mesin tu...thumb jari gebussh aku nih, de la sorang mamat ni ptong Q... takpe... dia nak amik anak kot! ( agaknye la... aku tibai je nih.. )

Cam aku cakap memula tadi... this mamat...masculin type.. elok aku nak letak jari ni kat mesin tu...imbas jari le konon!... ehh... tempat letak jari kat mesin tu... berminyak! 

Losyen?! takkan orang nak pakai minyak kat jari kot! Dah tentulah losyen kan! tapi sib la mesin tu baik ngan aku hari ni... sekali letak jari je dah ok.... 

" TQ.."

Katanya... iyelah! hari ni je ngko baik ngan aku,... lain kali ko buat lagii... hampeihh...

Tapi...adekah betul mamat masculin iteww memakai losyen..hahh??? adekah... betul!?...hmmmm....

2 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu....hehehehee biasa la tu ada juga yg mcm tu...:)

lady scooter berkata...

maszull : itu la...he3... funny