Rabu, 15 Ogos 2012

Bermaafan di tengah jalan...

Ape kess? dah takde tempat lain ke?

Teeheee... ni bukan sape2... aku le yg terlibat tu... Petang tadi, elok je dekat2 abih waktu keje, aku tengok kat langit...wahh... terkelip - kelip kilat tu... sebelum tu dah renyai jap...

Jadinya... dengan langkah macam nak gi perang... aku tak toleh sgt dah kat sesape... laju je nak kejar skuter kat tempat parking nuu... tetibe dengar orang panggil... sayup sayup je... mane?

Ehh... la... kak Za rupanya...

" naik motor ke keta hari ni?!"

Aku patah balik.

" motor kak!"

Sebab tu la aku jalan macam tak cukup tanah... kang kot hujan tengah2 bawak motor kang...lencun lak sampai ke rumah...heheee.... tak mau tak mau....

" Akak dah start cuti sok..slamat beraya..minta maaf bebanyak lau de salah silap..."

Ye kak! saya pon camtu ler... minta halalkan yg termakan termnum tu skali ye... punye la syok laga2 pipi... muahh.. muaahh... ( adegan : laga pipi kanan, peh tu pipi kiri lak..peh tu pipi kanan lagi.. )

tak sedar... rupanya kitorang dok tengah lorong. Sib baik dlm kawasan pejabat... keta2 lain lum lalu lagi kat jalan tu... slamat!

Kak Za dah cuti... cam tahun2 lepas.. aku antara yg last skali cuti... hari last tu ler yg paling best..ha3... masa yg saaaaaaangat best utk... men-gonjeng....!! hik3... ssyyhhh.... jgn kasi tau sama bos aku yekk...

4 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu...selamat hari raya n mohon berbanyak maaf...:)

lady scooter berkata...

maszull : slamat hari rayee... maaf zahir batin...;-)

Ren Din berkata...

Salam Aidilfitri =) Takpa, tengah jalan pun janji bermaafan =D

lady scooter berkata...

ren din : yupp... yg penitng saling bermaafan...