Isnin, 13 Julai 2015

Line Maxis kat Pilah amat menyedihkan!

Image result for maxis
ehsan google

Maxissssss............................!!!!!!!!


Plss... plsss... plsss.... lahhh...!!

haha tu a few days ago punye emo lah...

aku kan dah lama pakai line maxis ni. dah 10 tahun kot... lama  tu... dari handphone picit2 button tu.. now dah pakai telepon calit2 dah...

dari internet via mobile phone kuat mentedarah duit... sampai la skang dah de macam2 pekej. aku maintain ngan maxis.

dah mention pon kat entry ni.

tapi tu la... hampa la bila balik kampung, line nya ya rabb!

mendidih darah ni... memanjang tak dak line... kot la umah mentua aku tu jauh ceruk nuuu... ok, aku accept lagi lah...

umah mentua aku belakang spital besar Pilah nuuu je... sekangkang kera jekk...

pon sekangkang kera jekk ngan Uitm Pilah nuuu....

Kolej Jururawat tu pun... alahaii... dekat ya amat...

taaaapi....

line maxis? aduhai... sedih!

bar kosong! takdo line uiikk.... apo lah....

tokei kedai tu pon mengeluh masa hasben nak beli topup kat dia. nak direct topup tak dapek.. pasal line takdo!

acaner tu?? rasa cam nak tukar lah... rasa tak mao dah pakai maxis nih... tak mao tak mao tak mao....


' itu olang tengah pasang itu maxis punya stesen pemancar lorrrr.... dijangka siap sebelum layee...'

[ apek kodai topup tu yg cakap.. ]


hahh... kita tengok je lah nanti...



1 ulasan:

aizamia3 berkata...

Walau macam hampeh, tapi ada hikmahnya.. takde memasing nak hadap hp.. hehehe.. tapi dalam satu part lagi susah pada orang yang cuba call kita.. ntahlah.. tapi line maxis memang ggrrr...