Sabtu, 21 Mac 2015

department baru!

Kalau ikutkan hati, nak aje aku publish rasa tak puas hati aku kat blog nih pasal kerja. tapi bila difikir2 balik, tak jadi lah. tak nak ler meroyan kat blog pasal hal keje. mencemarkan blog je.. hikss

tapi geram gak bila anak belum sihat sangat, bos asyik tanya bila nak start keje. 2 kali aku call nak cuti, time tu la dia asyik tanya. stress !

cpox ni paling 'koman', 2 minggu baru elok. tapi tak sampai 2 minggu, aku dah start keje. nasib baik la bintik air yg last tu dah start kering masa tu. hantar gak la kat pengasuh. serba salah gak ler! takut menjangkit kat anak orang. tapi nak buat camne?!



masa aku nak EL ritu de orang cakap, baru je cuti.. dah nak minta cuti balik?!!

baru lapor diri, terus nak minta cuti lagi? nampak ler cam aku ni staff yg bermasalah... kannn!! tengok air muka bos masa aku lapor diri kali kedua hari tu je aku dah faham.


nak buat camnee. dah takdir bos! anak nak kena cpox, mana aku nak tau!



'hah..! lapor diri? ko pegi belajar buat keje tu ngan #$#$%.. dia de kat pantry tu..'

al-hamdulillah... proses pembelajaran berjalan lancar! ^_^... orang nak buat muka ketat ke... kelat ke... lantak lah!


staff tu plak pesan,

'lepas ni ko tak sempat lah dah nak buka blog! busy!'

hahahaaa..... ye ke? zaman tak busy sebelum2 ni pun aku jarang2 post entry baru... sama je kot! cuma tak dapat le lagi nak BW... nak skodeng2 blog orang cam dulu. kojo yo lah!


Note : 

OTW turun ke Pilah tadi, ternampak la plak de 1 teksi ni buang sampah ikut sedap dia je! masa dia nak tunggu lampu merah tu tukar ke hijau, slambe je dia buang sampai kat jalan tu.... takde sivik langsung!




Tiada ulasan: