Jumaat, 19 Disember 2014

berpantang kat rumah mentua

Sementara menunggu hari nak bersalin hari tu,aku amik cuti awal. Hasben pun dah cakap awal2 lagi... 'sementara nak tunggu hari tu, amik ler cuti awal...'

takut ler aku terbersalin awal plak...anak no.3 ni orang cakap senang nak bersalin...

Ye... Tapi de gak yg cakap kdg wpun ank dah 3, de yg masih susah nak bersalin... hmmmmm


Lagipun, tak larat dah ler nak bawak perut ni. Ngan tido malam xtentu... Nak terkejar2 blik tghari memasak lg... Oohaii.. ade baiknya aku cuti awal... kemas brg2


sebab kali ni pun cdgannya bersalin kat umah mentua... Sama cam dulu2 jugak... Anak2, tahun ni kita cuti2 kat kampung abah lah yek... Ooohh... sebut je nak blik kampung abah, bebudak ni ape lagi... mengelinjan ler...

Excited betul!

Tak sabar2 sgt dah nak serbu umah atok nek diorg. Hahh... de la tu yg diorg nak buat kat sana...


Ha'ah... Cam aku ckp td ler... dedulu pun pantang kat umah mentua.sebab utama... Spital tu sekangkang kera je... kalau aku blik umah mak sendiri pun, time nak bersalin nanti aku tetap kena bersalin kat spital ni jugak... lagipun senang laki aku nak ulang alik tengok aku, then uruskan apa2 yg ptut. Jimat sikit kos minyak... Subsidi kan dah xde.... Kenalah berjimat... ye tak???



Note : 

aku amik cuti rehat 6 hari masa nih.... takut ler terbersalin awal... nak rehatkan minda n badan pon ye jugak..... kononnye lah..... hishh......................................





2 ulasan:

Nur Inani berkata...

semoga allah permudahkan urusan akak :)

skuterlady berkata...

nur inani : tqvm... ^_^