Khamis, 16 Oktober 2014

Praktikum...

' Lia.... amik laptop...'

' Lia... amik kalkulator.... '

' Lia.... amik fail tu....'


Asyik2 Lia.... asyik Lia..... Lia disuruh itu... Lia disuruh ini...... kenapa? aku dengki? jeles? sakit hati?


ooo... no... no... no.... sama sekali a big NO...!

Kalau dah si Lia tu je yang disuruh itu ini... nak buat apelah aku jeles kan... ye tak?? bior le Lia buat semua.... aku boleh relax.... betul?



abih tu? apa masalahnya?


memang takde masalah kalau yg mengarah itu ini kat si dara tu adalah pegawai aku..... tapi masalahnya.... yang bagi arahan itu ini begitu begini kat si dara comei nih..... adalah................



budak praktikum......!! a.k.a.... budak praktikal..... nokkssss....!!!

si dara tu pun budak praktikum..... pendek kata.... praktikum arahkan praktikum....



amboi dikk!! ngko baru praktikal student dik.. ohh ye.... agaknye engko tengah praktik cara nak mengarah orang ye? amboii... amboii..... amboii.....



selalu aku tengok je..... hari ni terluncur plak nak menegur.... terkedu gak le budak tu... taapi aku tegur cara gurau jekkk... idak ler nak memarah kan... dah besau.... belajar tinggi....


lagipun.... aku tak belajar tinggi ni mane nak tau.... ape tujuan adik2 ni praktikal.... hmmmmmm.......

( ^_^ )







                                                                                                            

4 ulasan:

Mar Mansor berkata...

Dia praktis jadi bos tu

nur anis berkata...

haha...ala...dia nak praktik jadi bos tu..bagi la chance..hihi

skuterlady berkata...

mar mansor : agaknye la tu...ha3

skuterlady berkata...

nur anis : he3....