Khamis, 2 Oktober 2014

beskal anak2

Beskal :


disebabkan de rezeki sikit.... kitorang datang ke sini.... rezeki anak2 je punnn.... akak senior kat opis pun de cakap, dia beli beskal utk hero2nya kat sini.... murah katanya...

si abang dah lama dah berkicau.... since beskal lama dia tu rosak..... dia asyik la dok zikir kat telinga aku ni mintak beskal baru..... letih mak dengor...

nahh..... sekarang baru lerr telinga ni lega sikit...he3..... ingat nak survey je dulu... sebab tujuan asal nak beli kat pekan Seremban tu... tapi disebabkan masa kitorang nak survey, kedai tu dah tutup plak....

sampai plak kat sini, nak tak nak.... amik je lah yg dia dah berkenan tu.... tu pun asalnya dia mintak beskal pixie......


uuuuu...haaii..... abahnye suh tengok dulu beskal lain.... ha3... aku? aku tengok dari dalam keta je haa.... perut dah memboyot sangat.... tak larat la hehhh.... i redha tunggu dalam keta sambil layan lagu... tu pun habis setting radio tu aku ubah..... agagagaaaa.....


atee.... kita nak tukau lagu jekk... tapi tah hape2 yg muncul kat skrin radio player tu tah.... mane la chek tau...!!!


Buah eksotik :

ermmm... eksotik le jugakk.... tau ke buah apa ni?

aku....? siang - siang aku cakap..... tak tau!!

tapi senior bagi tau..... ni namanya buah keranji!

de keranji biasa.... de keranji papan.... k.... sampai tu je yg diorang bagitau..... cara nak makan? sebabkan tak pernah jumpa, aku hempuk ngan bontot mug..... kah3..... tak pasal je kena marah kat member2....  mana la aku tau!


ingatkan keras sgt..... eleh... nipis je.... macam asam jawa... kelat2 sikit.... masam2 sikit..... de rasa lemak2 sikit...... cuma isi tak tebal macam asam jawa..... rasa pun kat ujung - ujung lidah je... kalau nak puas malan, sila makan buah asam jawa yg petik terus dari pokok tu..... tebal cuma tak selemak buah keranji ni lah....





Tiada ulasan: