Selasa, 1 April 2014

Rempit la sangat...

Petama - tama sekali aku bukan minah rempit. aku pakai scooter je pun!

Tapi de plak member ni lupa yg aku pakai skuter je ooii...!!

Cam tadi.... tengah leka tunggu traffic lite tu bertuka hijooo, tetibe opis mate aku muncul kat sebelah..... ngko memang sengaja ehh? 

boleh tu dia jerit dari belakang... potong oii...potong je....!! lebih kurang gitu le yg aku dengar sayup2 dari belakang.... Nape dia jerit macam tu? Sebaaaab.....

Depan aku de keta tapi dari mula dia kuar selekoh tu, slow yg amat. nak masuk simpang kiri depan tu sikit gamaknye..... line clear.... zasss... aku perah sikit minyak...

Si saka ni bantai motong..... hoiii...hoiii.... nak ajak aku merempit ke apa tu? siap tertunduk2 ke depan... macam le mat rempit sangat.... 

tak kuasa aku nak layan... aku bior kan je... ngko jalan le dulu!!

Tetibe... agaknya brader nun jauh di belakang kami ni... 'terbakar' hati gamaknya tengok kitorang di depan ni... kemain dia pecut mtor rxznya tu lelaju.... leh dia main cilok2 kat selekoh tu... giiila...!!

kalau ngko sorang je atas motor tu takpe gak bhai...!!! tu... yg bertenggek kat tank motor ngko tu apa? anak patung ehh.....

Ayyooo.... tak paham aku.... bawak anak tapi bawak motor cam tak hengat dunia.... aku lak yg seram terlebih.... Aduhaii





Tiada ulasan: