Jumaat, 25 Oktober 2013

Hantu Mangga............

Apesal la sejak semenjak ni aku gemar nau entry 'berhantu' cenggini ekk??

rasa macam kesukaan pulak...hik3


Uiiiii.......watpe tu?

Jolok mende tu pokcik??

Anyway... timo kasih banyak la yo pakcik.... susah payah je tolong kami2 yg pantang nampak nih... he3

Yg sebelah tu... member sepejabat... 1 dari 3 org staff wanita di cawangan aku nih... ( kami 3 org jekk pompuan... yg 15 16 17 lagi sume lelaki.... phieewwww....!! )

yg kaum lelaki tu.. memula eksen.... bersembur2 kutuk kitorg... memulaaaa...

tapi lepas tu........... hah ngko!

depa yg lebih..............

kdg tu sengaja je buat sambal kicap letak gula lelbih... peh tu tinggalkan atas meja... peh tu sengaja kopek buah tu lelebih... 

percaya atau tak... lepas beberapa jam... tengok balik.... haaape?? 

liiiiiicinnnn.....!! sedap ye bang??


hantu mangga

Nahh... tu yg berbaki... yg lain? masing2 dah rembat siap2.... peram kat umah masing2... n_n

Masing2 dah tak segan silu dah nak mengaku.... ha3

Ni la untungnya bile opis de dusun... ^_ ^ * dusun la sgt kan?

dulu dapat telan air liur jekk sambil pandang buah2 ni.. lebih2 lagi hok yg kuning tu kan! *sobb..sobb.... T_T

tapi sekarang... miahahaaaaaa...

pantang nampak.... siap kau!

dapat lak member2 yg sama2 naik hantu bila jumpe buah tu kan.... lagi la menjadi2.......

sape2 nak... sila la berbuat baik dgan kami ye..... *wink..


mangga telur

------------------------------------------------------------

seram tak?  seram tak??? hahahaaa



2 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

sedap nyerrr...

aizamia3 berkata...

ai yang membaca menengok entry pun jadi terliur sama.. hahaha..