Khamis, 18 September 2014

check - up 28 minggu.... over weight!

Haaa.... amik ngko!

Makan tak seberapa.... tapi berat tetap over weight.... acaner tu?

terkejut hoiiihhh....... membebel - bebel doktor tu sudahnya....

Muda lagi.... tapi macam mak nenek membebel.... tetibe aku leh takut kat doktor tu... agagagaaaa...

Tapi serius lerr.... aku pun terkejut gak ni....

Aku memang jarang makan...... kalau dah makan nasi siang tu... malam memang aku tak usik dah... cuma.............




ye.... seminggu yg lepas tu aku rajin siii..........kit ler jamah nasi memalam sebelum tido.... temankan si adik tu ( soon abang ler.... ) supper....



tapi..... seminggu je ponnn... takkan leh over weight ???? ooohaiiii..... tak puashati rasanya.

kesannya............



i kena check Bp weekly...... argghh... letih... time2 cuti plak tu....... doktor takut darah aku naik tinggi... nak pantau katanya......


fine...!


coooti pon coooooti lah..... nurse tu cakap " kat Klinik 1 Malaysia pun boleh buat. "

iyooooo....lah.....



balik umah, timbang sendiri...................... 1/2 kg je naik.... mane pulak datangnye yg extra kilo tu yekk?


'berat baby ok......'

kata doktor tu tadi..................... hu3...... takkan lah...! [ berat aku kah yg bermasalah ? ]



note :

udah le letih.... pagi tu ter-malu sendiri (check up petang )........... panel tak panggil masuk, aku dah masuk...sib ler tak kena halau....hu3.................. malu hohhhh.....






2 ulasan:

nur anis berkata...

huhu..saya pun kompius, makan biasa je tapi berat mendadak naik..dah kena bebel dengan doktor..

safurara berkata...

bertabahlah.rara pon dulu sama kak.last2 berat 83.hahahaha