Selasa, 6 November 2012

spekulasi kawan2..

Semalam kan aku sedih sesangat pagi tu... tapi bile dah lega tu... baru aku tau.. rupa - rupanya ramai yg perasan ngan kelainan aku semalam...

" sy tau... dia bukan macam tu... dia susah nak nangis camtu... tu bukan dia yg selalu tu..."

tu ayat member se-opis aku, sheeda. tergelak juga aku dengar... risau bebenar kengkawan aku nih...de lagi 3- 4 org macam tu...

walaupon kengkawan tu tak baca blog aku nih... tapi aku nak juga ucapkan terima kasih kat depa semua and kepada yg tinggalkan komen semalam... tima kasih ya rakan blogger...

aku pon sebenarnya heran gak.. napelah semalam tu aku sebak bebenar... sentap sangat rasanya semalam... heran sungguh.. tapi de ter-dgar sape tah cakap,

" dah tiba masanya.. kekadang jadi la camtu..."

maksudnya...? aduhh... lembab aku nih...

takpelah.. anyway... thanks pada yg prihatin. walaupon tak le kenal macam kengkawan kat alam nyata tapi sgt melegakan jugaklah... hebatkan?!

walaupon tak kenal tapi bile diberikan kata2 semangat... yg negatif tu boleh jadi positif terus..!

terima kasih....

petang semalam.. aku ok seperti biasa... teehee... bak kata sheeda... " dia yg selalu tu..."..heee

Tiada ulasan: