Khamis, 10 April 2014

teringin sandwich

Kelmarin, cif raja de buat sandwich sardin.. Woo haii... Sedap la plak... So kitorang cadang nak wat lebih untuk sarapan pagi kat opis jumaat ni.

Tapi...



Tekak ni xboleh sabar lah... Aku memang leh sabar... Tapi tekak xboleh la..hihi

Pas amik si abang, kitorang bekejar g kdai seberang jalan tu cari sardin.

Satu lagi, ai nak tambah extra ingredient.. Xbanyak...

Telur rebus jek...

Hancur2 kan dengan sudu then tepek ata7 sardin yg dah sapu kat roti tu.. Wahh..

Jadi xnyesal kalo jumaat ni xdapat makan sandwich tu kat opis tu...hiihaa..

Alhamdulillahh...







2 ulasan:

Liza Razak berkata...

saya rasa dah lama gile x mkn sandwich sardin...walaupun simple tapi sedap gile kan :)

skuterlady berkata...

liza razak : a'ah... letak salad sikit..bila makan...krupp..krupp... rasa segar salad tu...wahh.... memang sedap lah.. ^_^