Isnin, 19 Ogos 2013

Berangan kala kesiangan...


Haiihh.... bebudak bertuah ni...

Tak boleh lerr omakk ehh nak verrangan pose ala2 model... 

Mak ngah dio pon tumpang sekaki... chett.... ngaco!

si abg kate, " eleh mak ni.. kedekut! nak amik gambo sama pun tak leh..."

aku jawab, " tu bukan kedekut, tapi.... pengacau..." hew3...

aku kata jgn peluk, lagiiiii dia peluk.. nampak tuuuu....... gasak lerr...

posing je lebey, belinye... tak!

mak aku je beli tudung kat situ sehelai RM 45.00, tapi jap je tokey tu dapat pegang duit tu... kenape?

haaa...

gini.... ehemmm.... alah, next entry lah. 

3 ulasan:

Cik Puan Rara berkata...

Mana aci mak sorg je yg pose.hehehe

Shark Kay berkata...

hensem ler si abg nie..
akak ditag di blog saya:)

http://citershark.blogspot.com/2013/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html

Mummydearie berkata...

anak takmo mak berangan jadi anak dara tulah pasal...anak2 saya kalau saya 'keseorangan' dari jauh mereka dah teriak 'mak' kasi semua org tau itu mak mereka.