Rabu, 23 Mac 2011

payel dah pandai merajuk!

dak kecik ni sekarang kan, dah pandai merajuk la pulak. ado yo yg tak kono kek dio!


susah pulak tu nak makan pujuk.. makin di pujuk makin berrrrrrangin haiihh..! tapi aku senang je, biorkan je kejap. kang dia ok le balik. ^_^

kalau tidak.. panggil la dia macam mane cara sekali pun, dia boleh buat tak tau je.. wat muka sardin je... wat derk... wat toyerr...



amaran : kalau dia dah marah.. sila jangan tunggu lelama depan dia............sila lari lelaju... nyorok depan pintu............ sebab.................. sape je yang de depan dia akan jadi mangsa.. siaplah kena baling dek si kecik nih.. hishh!

opal plak gomar menyakat dia... abih riuh rendah 1 rumah !

tu baru 2 orang tu! huhu... ape je lah...


time gaduh macam tu... time diorng main2 pun camtu... tapi diorang la peneman terhebat aku selain dari abah bebudak ni... hewheww

silaulah mak...heheee



2 ulasan:

✿....rossa alina....✿ berkata...

hehehehe..muka sardin??comel je budak kecik majok2 ni.. ;p

blasahje berkata...

haha...memang la comel..tapi agak 'bercinta' jugak la nak memujuknye..