Sabtu, 24 Oktober 2015

Jamuan Ringkas Untuk Bos


DSC_9715

Hahaha… jangan cakap aku buat entry ni sebab aku poyo!
Tak…!!

Tujuannya… sajeeee…!!! nak share ngan korang… boleyyy?

K la… sebenarnye aku de nak share gambar je. tu pun gambar pencuci mulut sempena jamuan ringkas utk bos kitorang tu… haha… kantoi!

Majlis ni kitorang buat kat opis je. senang… kot ape2 hal pasal keje, boleh terus rushing balik ke meja masing – masing.

Kita – kita je yang prepare. Takde la grand dari segi kelangsungan acara. tapi bab makan boleh tahan…

Macam2 ado… owhh.. kita buat dah tentu lah time lunch hour. kot time lain memang tak dapek doo.. memasing banyak agenda peribadi. hehe..

Tapi salute kat kengkawan la yang sama2 bertungkus lumus hulur tangan demi jamuan ni.

DSC_9718

Huhu… tart tu… cantik kan? disebabkan tenghari tu aku rushing amik anak2 kat sekolah, maka tak dapat le aku join sekaki makan ngan kengkawan.

TQ mekna coz sudi tapau untuk saya… huhu… jaso mu den konang kak!Laughing out loud

DSC_9720

kan aku dah kata… nak share gambar. walaupun aku tak dapat makan rendang ni… sobbb…sobbb… tapi sebab gambo ehh dah ado kat dalam phone… takkan nak buang sesaje je kan. tepeklah kat sini.
rendang tu lawan dengan pulut kuning…

DSC_9721

haaa… coklat brownies… pun cepat licin… ramai yang datang tenghari tu… kengkawan ler yang cakap… aku kan balik…

DSC_9723

yang tu aku tak tau ape namanya… sebab nampak cantik, aku snap jugak…Winking smile

DSC_9724

yeaaa… cream puff… besar2… kalao sumbat sekaligus dalam mulut, mau tercekik.. hahaha…. dulu, yang ditabur2 putih2 tu aku ingatkan gula aising tau… tapi bila dah masuk mulut… baru tau… bukan daaaaa….

Anyway, petang tu kita semua anak2 buah salam bersalaman… bergambar sakan dengan Hajah sebelum balik.



1 ulasan:

aizamia3 berkata...

Part makan2 ni uang tak menahan.. habis punah sekejap diet.. hehehe..