Khamis, 13 Mac 2014

Dah makin tebal lah...

Ni gambar semalam :

jerebu, musim jerebu, seremban

matahari terang benderang lagik... terik tak terkata... sampaikan tiap kali tunggu lampu isyarat tu bertukar kaler dari merah ke hijau... aduhaiii.... pedih kulit ! sabar jelah.... sib le kaki je... tangan kurang sikit rasa sakit tu sebab aku pakai baju tebal lengan panjang... bahagian kaki cuma cover ngan seluar uniform yg tak tebal mana.... tu pun dah rasa cam nak terbakar kulit... -_-'


Ni gambar hari ni... lokasi sama
jerebu, musim jerebu
Memang redup, tak bahang berlahar macam semalam... taaapii...hurmm.... untung la yg pi balik keje naik kereta... selamat sikit paru - paru tu... (",)

cam aku yg hari2 pi balik keje ngan skuter ni, teruk sikit lah... pagi tadi je dah rasa cam sesak napeh! lalu plak kat kawasan kilang.... ngan bau masam liquor nya... ngan bau tah hape2 nya... hooo... sesak nafas... sesak... ^_^'

jogging, senaman, jerebu, catuan air

Tu citer pagi tadi... makin petang.. lagi teruk... hidung sakit.. mata pedih... 

tapi  de gak aku nampak... cik kak tu berkereta... mesti pakai air-cond kan? cermin tingkap semua tutup rapat... kecuali........ yg belakang seat pemandu... kak, cermin tu memang sengaja buka ke? he3...

balik tadi... dengor cite lak air kena catu... hahh.... baru hari ni.... 

2 ulasan:

Muhammad Taufiq berkata...

Hye, I'm a new blogger :) Salam perkenalan, Mohon singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

Bitt (doubeIS) berkata...

kena pakai mask tu