Rabu, 7 Ogos 2013

Ray...beh.... a.k.a rebeh!

arghhh.... tidak!!!

gitu lerr rasanya masa en. hasben tanye.. 

" awak langgar ape sampai lampu signal skuter ni patah ni? "

patah??? oo tidak!!! bile pulak aku langgar mende sampai lampu tu patah... 

kebetulan masa disoal tanye tu aku bawak keta pi anta si abg ke klinik.

Puas le memikir... bile pulak aku hentam benda sampai lampu tu patah? 


hahh... cemas ya amat le sgt... bukan patah lerr,... bingkai lampu tu yg reput. dah pecah2...

pergghh... lega la sikit... aku siap lalu balik tempat semalamnya demi nak pastikan betul ke aku de langgar benda sampai lampu tu patah.. aku pikir lampunya dah tanggal terus...

kalau betul patah, mesti de sisa2 lampu berkecai kat jalan yg aku lalu tu kan...??

aku tengok2.. takde sisa!

rupanya... gitu... bingkainya dah reput habih!!


Ni signal sebelah... tinggal masa je tu nak rebeh camtu... sib lerr signal tu masih berfungsi... agak2 kalau tukar bingkai berapa ek??


hu3.... >_<... cedih tgok... cmane nih? nak gi keje ni cenggini?


Terpaksalah daku membawa 'cik putih' tu pi keje... tapi haaa... hamik ko!!!... jammed wooo...!

( gigih brader tu pasang 'bunting' raya )




petang tu, en.hasben anto 'cik scoot2' ni pi repair..

kata nak tukar bingkai je tadi kan? kan??? lampu elok lagi kan?..

tak dapek doooo!!

kena beli 1 set! tak kira la lampu tu elok lagi ke tak...

totap kono boli 1 set!

hargo 1 set, bingkai + lampu = RM 65.00

uiii makkk!!! besor tu pon mahal ye??

sebelah je la yg dapat tukar.... sebelah lagi???

pandai2 la aku lilit ngan tape hitam nanti...siap ko!!!





2 ulasan:

Ann Ishak berkata...

pakai moto ni hati kena kental kan, kagum....

Wak Gelas™ berkata...

slmt hriraya maaf zahir bathin dr wak yee.,eHHHee