Rabu, 18 Januari 2012

Layan movie free at mid night..?!

Free...? Tengah2 malam? he3... aku bukan kaki wayang... so, aku tak tau la de ke tak wayang buka tengah2 malam..ngeh3... yang aku citer ni kat umah... bukan astro yang kena bayau ( bayar ) tu... ni free punya... bayau bill letrik jer..

Ni haa... kat tv2... minggu sudah diorang tayang citer "Australia"...


ok la... sesekali layan... syiok jer... lebih2 lagi part Hugh Jackman tu muncul ala2 'mr.cinderella'.... huiihh... gatal je mulut sebut

"eh... handsome gak mamat mutan nih.."

Hohooo... dan dan tu gak en.aus pandang ke tv. Padahal mata dah nak lolap (lelap) dah tu...he3...


Ni pon dah de tayang kat tv2... "While You Were Sleeping"

Tapi tu la... masa dok tengok tu...eh... rasa macam pernah tengok jer citer ni.. tapi...


haa... memang pon... jalan citer tu ade persamaan ngan citer hindi nih...

Patut la macam pernah tengok....

Yang terbaru...

Tu diaa.... " 27 dresses"

Dulu nak tengok citer nih berpayah2 na... Nasib baik de tv2...LOL... kenyataan poyo dari aku....

Tiada ulasan: