Jumaat, 6 Januari 2012

Ceria kerana entry itu...

Dah baca entry  ini : Bila guru pon ajar tak betul dan ini : Maaf pada yang terasa

Ok.. meh baca pula susulan dari entry ini : Guru sentiasa jadi perhatian by Gen2Merah.

Ape2 hal pon, cikgu Gen2Merah... sekali lagi akak nak cakap yang akak tak terasa pon ngan entry kamu tu... so jangan ubah apa2 pon kat situ ya... wokey? akak tak marah dik oii... akak ok jer..

Sesungguhnya aku rasa happy bila entry yang ini jadi perhatian.. sebab kalau nak diikutkan jarang benar entry aku dapat perhatian semacam ini. Ni kali kedua entry aku dapat entry susulan dari teman blogger..

Dah tentu la aku suka. Yang pertama dulu tentang ini : Menyampah dengan isu pengiraan kenaikan gaji dibawah SBPA

Tu pon ade entry susulan dari teman blogger. ini entry dia : gaji baru kakitangan awam by Eintan Nurfuzie..

Sekurang - kurangnya aku tau, ade gak entry aku yang sangat menjadi perhatian...he3... dan aku hormati pendapat diorang lepas baca entry susulan  dari diorang tu...

Baru la meriah... baru la betul saling bertukar fikiran... betul tak? he3...

** adeiih.. laparnye perut... berjaya ke aku dengan azam baru nak kuruskan badan tahun ni? adeh...deh...

Tiada ulasan: