Jumaat, 2 Disember 2011

Ustajah ke ustazah?

Kenal Catriona Ross?  Takkk..?? Ni dia orangnyer..



Dah kenal ? Pernah dengar citer pasal dia ? Hahaa.... bukan pasal salasilah atau sejarah penghijrahan dia yang aku nak citer tapi ni aku membebel sikit...

Dia dikatakan sebagai Ustazah Jadi - jadian... ape kisahnyer nih? Nape aku kesah? Ye la... dia antara orang yang 'terpilih' untuk berubah... Kalau dia dijemput ke mana - mana ceramah dan dia rasa dia yakin dan tau untuk bercerita bab agama.. ape salahnye?

Yang mendengar tu, kalau pon tak suka dia berubah jadi baik, kalau tak nak sokong perubahan dia tu, dok diam - diam udah ler... orang tu dah berubah jadi baik, kita patut bersyukur...bukan nak cakap gitu , gini segala bagai.

Sabor jer la bebanyak Cat..! Adat la tu... tiap perubahan ke arah kebaikan memang banyak dugaan. Cuma kena kuat semangat je... Bak kata allahyarham Tan Sri P. Ramlee... Cobaann..!!!!

Tiada ulasan: