Selasa, 3 Mei 2011

Bunga–bunga Cinta..

Ni 'part-time' yg aku buat pada Hari Buruh yg lepas.....

DSC00452 DSC00457

Mak aku kata.. tu pokok 'Mak Datin'


Nape nama tu? entah..! 



Bisik2..... Ada kata elok letak pokok ni kat kawasan rumah supaya syaitan takut nak msuk rumah. Lebih2 lagi bila ada ibu dalam pantang... 



Sebab???



Pokok ni de duri, so kalau letak kat kawasan keliling rumah... Hantu penanggal takut la nak dekat... Takut isi perutnya tersangkut kat duri 'mak datin' tu... he3


DSC00453

DSC00454

Aku tak tau ape nama pokok bunga biru ni.

Tapi cantik kan?

 DSC00464

Selain bunga yang kaler biru tadi, gambo yang ni pun aku suka gak.

Using hp Sony Ericsson Hazel J20..

Mula – mula beli handphone ni, memang aku tak berapa yakin ngan kehebatan kameranya


Kerana pada ketika itu...



Masih teringatkan hp lama kuuu : Sony Ericsson Cyber-shoot C902.


See... cyber-shoot... yang ni takde!

DSC00470 
Using : Hazel J20 ( S.E )

DSC00221
Using : S.E C902


Sekian dulu bunga-bunga cinta vers aku... hikksss

Any comment..??



Tiada ulasan: