Khamis, 27 Julai 2017

Lazada Big Baby Fair 2017 : Diskaun sehingga 80%

Ni aku tak tau la memang line internet aku yang slow ke or web Lazada ni yang slow... Gigil ni gigil... dari semalam nak post entry ni tapi ada je dugaan yang membantutkan niat aku. Aiseyman! Sabar je lah... 


Ni nak bagitau... dari semalam lagi Lazada dah buat sale. Lazada BIG Baby Fair weiihh..!!! Less sampai 80% plak tu...! Bermula dari 26 Julai ni... sampai 30 Julai 2017...


Aku baru je kejap ni shopping kat Lazada... Sales oiii... Sales! Mujur lah dah gaji... huhuhu... kalo tak, melopong je lah aku tengok web Lazada tu.


Aku beli lampin pakai buang.. diaper! Untuk Jannah, my the only one gegurl tu.... hikss... Stok sebelum ni dah seciput. Sebelum habis stok, kebetulan ada sales ni, beli la terus. Memang selalu dah aku beli diapers kat LAZADA ni. 

Senang weih... klik klik je... 


Cepat plak tu... pasal dah banyak kali beli, hari ni aku beli diapers... tengah hari sok tu.... sampai dah depan rumah... bertalu - talu budak pejabat pos tu tenyeh hon van dia depan rumah. Adoooiii laa... haha... Tapi tu la, kalo hangpa beli tapi lambat sampai ke ghumah... jangan risau... korang boleh trace sampai mana dah barang yang korang beli tu kat link " Track My Order " di web LAZADA tu. Kadang bukan apa, tempoh penghantaran ni pun ikut kawasan. 

Jom la beli reramai kat LAZADA... Banyak jenis diapers yang dijual dengan harga lebih rendah dari yang biasa. Pi jengah... Aku nak jengah lagi jap... Mau beli diapers untuk si abang plak. yup, abang Faiq tu punya diapers... k... bye!



Note :

De kos penghantaran percuma uikkk.....


Tiada ulasan: