Selasa, 29 Mac 2016

Sarapan apa hari ni?

Sepinggan kuih... keria 2 ketul... karipap kentang 2 ketul dan pau berintikan kelapa 2 ketul...

itu yang ngko nampak! ada 2 ketul lagi... kuih burger malaysia... tapi tu dah selamat dihadam masa gambo ni di ambil.. ^_^


ni je la sarapan pagi aku hari ni... harga = RM 3.20 semuanya...

selalunya lagi jimat... hehe... RM 1.20 untuk sebungkus nasi goreng... kadang mee goreng, tak pun bihun goreng... kuew teoy pon sama gak...

waaajib topup sambal...

tapi pernah lah sekali tu, aku tapau nasi lemak... sampai je opis, masuk je mulut.... tawar!

tah mana lah yang lemak tu, aku tak tau... frust aku! kononnya nak makan nasi lemak ( yang betul2 nasi lemak! ) tapi hampeih...

telur dadar 2inci x 1 inci...? ok lagi...

kacang seciput? pun ok lagi...

timun nipis senipisnya...? ok jugak...

nasi lemak... yang langsung takde lemak... yang memang nasi putih betul tapi dikata nasi lemak?



FAILED...!!!

lama jugak aku nak lupakan insiden nasi yang tak lemak langsung tu.... masa tu memang rasa nak marah je bila teringat - ingat... hahaha

tu lah... amende tah.. pasal nasi pon nak hangin! mungkin sebab expectation aku terlampau tinggi... mungkin lah kot...

jadi bila terkena macam tu... eh, rasa tertipu sangat! walaupun isunya cuma tentang nasi putih yang dikata nasi lemak....

ishh... ishh... ishh....



5 ulasan:

Kakzakie Purvit berkata...

Banyak tu SL
Tempat kakak ni kalau kuih seketul 40 sen jadi kalau banyak ketul macam itu baik beli meehoon/mee goring. Kakak tapi jarang membeli sebab malas nak cari parking. Hari-hari sarapan oat+milo+susu. Kadang cecah biskut itu je:)

skuterlady berkata...

kak zakie : a'ah kak... memang pon. lebih berbaloi beli meehoon / mee goring... biasa memang beli yg goreng tu... banyak pon banyak... kenyang pon kenyang...hehe..

amira faqihah berkata...

kalau kena macam tu boleh hilang mood jugak pagi pagii

Husna Rahman berkata...

ssh nak cari nasi lemak yg betul2 sedap mlainkan mak kita yg masak..mmg sesedar dan secukup rasa la..

Nooraini Ali. berkata...

ummi sokong beli bihun goreng ke nasi lemak atau apa2 la yang goreng, lagi kenyanggg :)