Jumaat, 4 September 2015

Kekalkan Gaya Anggun Dengan ALEENA Tudung

Perghh… lain macam betul tajuk entry kali ni… Formal habis… Ha3… okey… okey… meh nak cerita sikit nih.

image

Kalau disebut sahaja nama jenama tudung Aleena pasti semua orang tahu. Apatah lagi jika ianya ditanya kepada para pencinta fesyen Muslimah tempatan. Aleena merupakan salah satu jenama fesyen Muslimah yang semakin dikenali ramai dewasa ini. Jenama ini telah melangkah dengan lebih pantas jauh meninggalkan para pesaing mereka dihadapan. Jelas membuktikan bahawa Aleena begitu komited dan bersungguh – sungguh dalam usaha untuk mengukuhkan lagi jenama mereka dalam pasaran fesyen Muslimah tempatan.

Tambahan lagi, sejak beberapa tahun kebelakangan ini kita boleh lihat perubahan dan perkembangan yang begitu mendadak namun penuh bermakna dalam industri fesyen tempatan. Fesyen Muslimah terkini telah muncul sebagai antara stail fesyen yang paling trending dalam kalangan pencinta fesyen.

Kemunculan hijabista, iaitu golongan fashionista yang lebih gemar akan gaya fesyen Muslimah telah membantu menaikkan imej fesyen Muslimah tidak kira sama ada di peringkat tempatan mahupun di pentas antarabangsa. ini sekaligus telah menaikkan nilai pakaian Muslimah dalam pasaran.

Antara langkah awal Aleena yang tepat ialah mereka menyedari akan hakikat bahawa fesyen Muslimah akan menguasai pasaran Malaysia. Dengan itu telah banyak promosi dan kempen tudung wanita terkini yang diusahakan sebelum ini.
image
Koleksi Aleena Tudung Terkini sangat versatile dan boleh dipadankan dengan apa sahaja persalinan kegemaran anda. Bagi yang lebih suka imej sopan dan feminine, cuba anda padankannya dengan pakaian tradisional terkini seperti baju kurung moden.

image

Mudah je kan?

Padankan sahaja Aleena tudung terbaru dengan apa jua persalinan kegemaran anda yang selesa untuk dipakai.

Pastinya penampilan anda tampak lebih menarik dan meyakinkan. Pastinya teman – teman disekeliling anda tertanya – tanya tatkala melihat penampilan anda.

Amacam ? Menarik? Tertarik?Open-mouthed smile

Jangan risau… tudung Aleena ni boleh je pakai dengan baju kurung… baju kurung peplum… baju kurung moden… kaftan pun sesuai… jubah moden… jubah dress dan termasuk ler blouse Muslimah…

Anda suka? Apa lagi nak tunggu… jom terjah reramai ke Zalora.com. Cari je mana2 tudung yang berkenan dihati…

Klik lelaju…Open-mouthed smileWinking smile


1 ulasan:

nur anis berkata...

terpaksa tutup mata tengok post ni.. sebab baru lepas shopping zalora semalam.. huhu