Khamis, 1 Januari 2015

susahnya nak sain m.c

sepatutnya lah kan.... lepas 24 jam bersalin, aku dah boleh discaj dari wad dah....

aku bersalin kul 5.37 pagi tu... so.... patutnya pagi keesokkan harinya tuuu aku dah boleh hipp hipp horrey balik rumah dah.............


taaaaapi lah kan....



gara2 m.c aku yang tak ber-tandatangan... aku lambat discaj dari wad..


bayangkan ler.. orang yg bersalin kendian dari aku bleh discaj dulu.....???!!

tak hangin ke tu???



tak sapelah suka dok spital lelama... tak bleh rehat hoiihhh....!!!!


aku ingat doktor terlatih yg kena sain m.c tu, rupanye doktor pelatih yg memula declare bukaan jln aku 2 cm tu....


hahhh... bila dah dilewat2kan camni....mula lah kan... hasben lagi hangin ler... siap.... sian gak kat nurse di kaunter tu... doktor tu punye pasal, diorg terpaksa tahan telinga dengar sindiran pedas hasben ku.... kebetulan de doktor lain terdengar.... cepat2 dia tolong sainkan bagi pihak doktor yg sepatutnya sain tu... tima kasih doktor ye....


doktor yg spatutnya sain m.c aku tuuuu.... wat bodo dia je.... padahal dia leh dengar hasben aku sindir2 kat situ.. hooiihh... tebal tul telinga ngko!


NOTE :

udah ler tangan aku naik bengkak gara2 doktor dalam labor tu dok cucuk nak masukkan air... 3 kali cucuk baru jumpe urat aku... tu pun peh doktor terlatih yg buatkan.... sakit woiihhh..... tak salah kot kalau u sebagai doktor mintak maaf kat patient....... ini tak.... muka toyerrrr je.... cehh.....






2 ulasan:

Mar Mansor berkata...

Banyakkan bersabar yek..dalam tempoh berpantang tu

skuterlady berkata...

mar mansor : tqvm...inshaallah kesabaran tu masih sentiasa ada..he3...