Rabu, 5 November 2014

sebelum cuti bersalin...


Chakkk....

De member bagi.... xtau nak buat apa dengan mende tu katanya.... ooo...tak tau ye?.... Meh sini.... tau la apa aku nak buat ngan span kuning ni.... miahahahaa...



Tadi de pegawai kat opis dah pesan dah....

'siapkan kojo dulu sebolum bosalin....!'

iyolah... Kot tak disuruh camtu pun aku tau... Tu le yang aku buat dari semalam.... Strugle siapkan keje.... Takut terbesalin awal... Haaa... Kang camne kannn?

Dah le xde pegawai ganti nanti....  ngan keje yg tertunggak bebanyak tu.... Rasanya takde yang sanggup siapkan keje aku yang de tu... Nak tak nak, kena siapkan jugak le sementara boleh ni....



Cuti 90 hari tu aku dah mohon semalam.... Selesai dah yang tu.... Ingatkan boleh cuti macam tu je... Sib la de orang ingatkan... Kena mohon dulu rupanya, kalau tak....

60 hari je lah ngko bleh cuti... Rugilah... Kemudahan dah ada tapi tak guna pakai.... Ngeee.... Si adik dah tanya dah tu....

Bila baby nak keluar ni? Lambat lagi ke?

Nampak tu....de yang dah tak sabar nak jadi abang.... Dah tak sabar nak mengulit baby.... Selama beberapa bulan ni dia dok ngulit sepupu dia je.... tu pun sesekali je jumpa.... tu yang tak sabar sangat dah tu... haaa... sok jangan ngko muak nak mengulit adik sendiri udah la ye....



semalam kul 4 pagi perut ni rasa memulas semacam... nauzubillah sakitnya.... tapi bukan sakit sebab nak bersalin.... sakit sebab sebelum tu aku membuang tak lawas.... agaknya baki masih bersisa dalam usus tu.... he3

ditambah lagi dengan kena himpit ngan baby di dalam.....

lagi lah sakit.... hu3... sabar je lah...





1 ulasan:

lydzar DN berkata...

Tgh tunggu hari ye. Saya doakan semuanya selamat ye.

Btw salam kenal dari saya 😊