Khamis, 27 November 2014

Makin melambak...

Ya... itulah hakikatnya sekarang... makin nak cuti... makin melambak pulak kerja yang diorang timbunkan kat aku..

Bak kata de sorang budak praktikal tu..

' macam tak nak bagi akak cuti je kan...'

tau takpe dik..!!



tapi yang penting kerja yang aku yang tertangguh sebelum sebelum ni dah selesai awal dah.. ni job2 yang baru nak diambil tindakan...

pengganti sementara.... hmmmm..... tak paham aku part yg ni.. kang cakap lebih2, esok esok orang kata aku burukkan tempat aku cari rezeki.. so.... aku malas nak citer...

anyway.... de yang dah mula serah diri hari tu belajar sikit salah satu job aku... harap2 takde masalah la yekk... gi pun tak susah... just proses aduan je... yg lain... pas aku selesai cuti panjang nanti, aku akan follow up...



5S... eh... tu dulu... sekarang dah tukar kepada EKSA..... sekali lagi....!!!!



kan aku baru je pindah ke tingkat atas ni... ngan nak siapkan kerja yang tertangguh.... memang tak nyempat lerr aku layan kerenah 'EKSA' nih..

minggu ni je lah yang nyempatnye pon.... tu haa pon semalam dah melambak balik keje.... aduhaii.... sabar je lah....



tapi apa pun, hari ni mak buyong ni keje separuh hari aje... esok ? makcik ni cuti........... sampai my EDD day..... yeayyy....!!!



doakan saya agar semuanya selamat dan dipermudahkan proses kelahiran si kecil ni ya.....



p/s : hope tak perlu sampai terpaksa di ' induce '...... serik sudah.... TT.......





Tiada ulasan: