Khamis, 23 Oktober 2014

temuduga : keputusan temuduga

penutup cerita temuduga aku hari tu....


lepas sesi temuduga tu aku terus balik kat meja aku balik. alah... temuduga kat opis je.... kebetulan...

dapat tarik nafas lega sikit.... tu pun lepas aku sarapan ( sarapan pukul 11.00 pagi... masih dinamakan sarapan ke tu? ) dengan kak Za..... senior yang paling rapat ngan aku kat opis nih..... ^_^

semput oooo..... puas le Kak Za gelakkan kisah aku yang ter-malu sendiri tu... hew3.....



esok tu.... ehhh ramai betul yang berminat nak tau kisah aku... fine!

lagi sekali aku kena gelak.... takpelah.... aku redha je... mende dah nak jadi... hohohoooooooooo.....



sambil2 tu diorang nak korek rahsia gak tu.... kot2 la soalan yang aku dapat tu kena plak kat diorang.... untung korang kan..... korang punya tarikh interview lambat lagi masa tu... memang ada masa sangat kalau nak ulangkaji..... sambil2 korek rahsia macam ni....



rasa macam ditemuduga lagi pulak dah.... tapi... takpelah... orang dah tanya, aku jawab jugak... jujur... takde nak simpan - simpan.... semua aku kongsi.... dari A ke Z... buat apa nak kedekut ilmu?

ada jugak yang nak tanya, tapi sampai kesudah dia tak tanya apa yang dia nak tau pasal temuduga tu.... senyap je.... takpelah... tapi jangan kata aku tak mau tolong yekk...



ooooo.... result ehh???

memula aku nak cakap terima kasih pada yang dah tolong aku sebelum hari temuduga tu.... dari yang pinjamkan resume... sampai la kepada mereka yang mendoakan kejayaan aku hari tu....

kepada yang dah cuba cuba panggil aku Boss tu.... timo kasih la bro! saya tau niat brader tu dah baik... mendoakan saya ni....



tapi lepas ni jangan la panggil saya macam tu lagi... takut orang lain pulak yang salah paham nanti kalau brader masih panggil saya dengan gelaran tu..... sobab ehh....


' dukacita dimaklumkan anda tidak berjaya dalam temuduga ini'


gitulah keputusannya.......







1 ulasan:

Mommy Elza Vitamin berkata...

InsyaAllah dear. Ada rezeki nanti.
Nanti jemputlah ke blog yanie pulak.

http://mommyelzavitamin.blogspot.com/?m=1