Selasa, 7 Oktober 2014

cintai kerja bukan cintai tempat kamu bekerja...


aku copy paste dari brader blogger ni : http://www.benashaari.com/ 

sebab................. peringatan yg bagus untuk dijadikan terapi selagi aku bergelar pekerja nih.... lebih2 lagi baru pagi tadi aku ditanya lagi soklan yang sama...

' kau kena naik tingkat atas yek?'


waduhhh.... dari tahun lepas la aku dengar soklan nih.... dah 2 - 3 kali dah aku berusaha pertahankan lokasi aku bertugas.... tapi kali...... aku rasa dah malas dah nak pertahankan..... fine!

kalau nama aku yg disebut2 suh naik di tingkat atas.... aku  ikut!



sebab... keje la tingkat atas ke.... tingkat bawah ke..... sama.... keje aku tetap berjalan macam biasa... 

cumanya... dengan perut tengah sarat ni... memang tak kuasa la aku nak angkat fail2 berkoyan - koyan tu ke tingkat atas.... 

buat apalah nak stress kan diri dengan mende remeh macam ni kan? fine!...... kalau diarah.... i'll do it....

tak puas hati? aku? apa nak kisah...bukan selamanya pun duduk kat situ.... mungkin lepas2 ni ke tempat lain.....



mungkin lepas aku ikut je arah ni... 'diorang' tu puas hati....... moga kome semua puas hati lah yekk....

( ^_^ )



Nota :

Sedang merencana untuk bercuti panjang lepas bersalin nanti... kerja? takpe..... 'diorang' pasti takkan terjejas dengan ketiadaan aku....... staff ramai..... stakat aku sorang je takde... apede hal.....!



Tiada ulasan: