Selasa, 17 Jun 2014

Nak pinjam barang.....

Ada caranya...... taaapi kalo dah gini gayanya....agak2 ikhlas x nak bagi?


' Mesin laminate mane?....... mesin laminate?.............. mana dia....??! '


gitu.................... aku ingatkan nape la hamba Allah ni tanye pasal mesin tu.....

dengan muka 'kosong'.... jujur le aku tunjuk......

nuu..................... belakang aku tu je.....


then....


menonong jek.....tapp...tapp...tap..... open the suis................................... annndd



' nak pakai jap.........................'



hah...???..................................#@$#^$#^???!!!



wahhh.... bagus nya pe'el cenggitu........

elok aku tengah syiok2 buat keje terus jammed mood aku kejap....

apekah itu caranya bila kita nak pinjam barang orang? tau le pakai kat situ jek.. taaaapi...

molek na ke cara tu???



tak kira la apa pangkat pun...... bila nak pinjam barang orang tu kan..... biar la kena ngan caranya.... biarlah beradab sikit..... kannn..........????!





4 ulasan:

Mayang ABDUL RAZAK berkata...

org kekadang gitu le syu... amik mudah.. kekdg pandang rendah kat kita ni....

Mayang ABDUL RAZAK berkata...

org kekadang gitu le syu... amik mudah.. kekdg pandang rendah kat kita ni....

Pha Is berkata...

"cantiknya" perangai.. hahaha

Sya Mimie berkata...

macam macam ragam manusia ni..