Sabtu, 7 Jun 2014

Bau durian la pulok..!!

Ngidam.... oooohaiiii..... tak lah.... aku tak ngidam...

Tapi tetibe jekk terrrr-bau... agak orang sebelah ni borong durian tadi......

Pening la pulokk...


Ni..... hasben.... kena hantar ketuanya ke PD.... katanya that bos tak mau ngan orang lain...

Nak ngan dia gak... tak kira... nak my laki jugak anto kan....

ooooooooohaaiiiii...............................apekah itu?

ngengada kah itu?



Sib la that bos is lelaki.........



'berbulu' je hati makcik ni tau!!

sib baik bos dia.......



ai tengah standby..... my dearest sister dah 'bertolak' le labour room maghrib tadi......

pepagi tadi dia cakap dah de darah keluar...................

padan la awal pepagi lagi dia dah bersiap-siap lakibini nak pi spital......

check tadi dah buka 4cm.....

wahhh....................... aku dulu pun berdingkit2 nak bukan 4cm........



tapi kata hasbennya.............. 'dia leh senyum2 lagi...... lum sakit sangat cam hari tu...'

ok... tapi bukaan 4 cm tu utk anak 1st...boleh kata besar gak tu.... pada aku lah.... ^_^

last aku wasap tadi pun dia kata lum sakit sgt..... sakit krem krem gitu je..... kaaatanya!

tapi takpe... haritu ngko request nak sup kan?

awal2 lagi aku dah siapkan.....



la ni aku tunggu je kat rumah dulu....

once laki ai balik dr nganto bosnye tu...... and once hasben angah helo helo berita gumbira.......


zasssssssssssss.................................


to be cont.................


2 ulasan:

Ann Ishak berkata...

mesti tengah teruja menunggu kemunculan si comel yang di nanti :)

skuterlady berkata...

ann ishak : memang excited sgt masa tu..hehe