Rabu, 2 April 2014

Lunyai....


Salah satu nya... ini.... selipar!

Dah sampai masa wajib tukar dah... tapaknya dah haus lah... bahaya kan... ni kenduri umah jiran hari tu... sebab kemahnya depan rumah je, aku sarung selipar ni je.. 

Tapi rumah yg kedua, aku pakai yg senonoh sikit.... hehe.... rumah ke-3.... 4 ....5... tak dapat nak pi terjah.... stucked kat rumah ke-2... ngan hujan... ngan pengantinnya lambat nau bersanding... kata diorg, mak pengantin lelaki sesat jalan..... kesian... 

Sib lah peh tu sampai jugak.... hujan lak dah benti.... maka selamatlah pengantin bersanding... bersakit - sakitan la bebudak silat tu 'bertempur' atas jalan tar tu...  hikss

sakit ye dik!



Yang kedua.... ini haa... gamnya dah tercabut looo.... pinggan plak byk tengah tos kat situ... habis berderai semua ehh... T_T

3 -4 ketul je yg masih gagah lagi.... yg lain... hancuss...


Yang ketiga.... hari tu letak bawah karpet.... dipijak - pijak dek orang... dileset - leset dek kerusi..... langsung sarung birunya tu hancur lunyai...

Rajin budak2 praktikal tu tukar... siap seletip lagi.... hasilnya... kemas tak???

Thanks dik Imah dgn dik Bob.... nak harap akak kau ni.... sampai bila2 la aku tak usik mende tu...........


[ auto - publish ]





2 ulasan:

Petak Bunga berkata...

gitulah majlis kenduri..
benda2 kecil2 tak pe lah..
biarkan

:: idzwa :: berkata...

pecah habis..