Rabu, 5 Mac 2014

wallpaper kesukaan...


sebab aku suka... aku letak sebagai wallpaper di desktop opis....

hari2 aku pakai desktop tu.... hari2 gak aku tengok gambo ni.... he3...

sebab..... aku suka....................

simple je....

wallpaper yg crowded tu... aku simpan je tepi elok2.... heeee....

5 ulasan:

Petak Bunga berkata...

buh gmbr ank sejak ada anak ni..

skuterlady berkata...

petak bunga : laptop kat umah boleh letak gambo anak, tapi kat opis... lum penah letak lagi... leh cuba kot..^_^

Lelaki berkata...

simple itu cantik.

IntaNBerliaN berkata...

Saya dah masukkan backlink cara nak daftar google analytics tu.. step by step.. nanti awak g tengok semula entry tu yer :-)

skuterlady berkata...

intan berlian : tima kasih yer... ^_^