Rabu, 1 Januari 2014

Esok.... 02/01/2014

Nervous tentang esok... sebab?

Opal... sok hari pertama persekolahan. Semalam dah selesai pendaftaran... memang takde risau sangat... kecuali..........

ujian dianogsis semalam... T_T... debor amat amat.....!!!

tu semalam....

debaran esok?? tentulah risau... hari pertama skolah kan?! tang lain aku tak risau sgt... cuma tang kat kantin tu sok! waduhh.... waduhh... waduhhh...

abahnye cakap sok dia cuti... nak tengokkan Opal kat skolah sok... sanggup tu amik cuti....heheee....

maknye?? saya tak cuti sok tapi saya cuba minta kebenaran bos untuk keluar sekejap... biasanya bos takde masalah nak bagi pelepasan sekejap.... hikkk

ingatkan nak bagi dia bawak bekal... tapi bila dipikir2 balik.. masa ni la nak ajar dia cara membeli makanan kat kantin tu... masa mak-abah diberikan peluang untuk tengok2 anak2 kat skolah...

sib baik pihak skolah paham.. diorg bagi kelonggaran sepanjang minggu ni and the hold week for the next week... legaaaa..!

sepanjang minggu ni and the next 2 weeks.... anak2 belum betul2 belajar lagi... it's minggu orientasi.... nama lainnya.... minggu transisi... minggu suaikenal.......  tujuannya?

bagi timbulkan rasa seronok dalam diri anak2 untuk bersekolah......

teringat plak zaman aku di-orentasikan kat sekolah asrama dulu............ tak best!!!

bagus dapat dilupakan...........hurmmmmmmmmmmmmmm

anyway......... hope semuanya berjalan lancar............. and............

HAPPY BIRTHDAY to...................... my Pa'el.......... esok!





Tiada ulasan: