Khamis, 14 November 2013

mesin perakam waktu... apelah susah sangat?!

Rasanya aku sorang je kot yg de masalah ni kat Wisma tu..............


Memang takde !

leh kata tiap2 hari aku 'tersangkut' kat mende ni....

naik tebal dah kulit muka ni... org asyik tegur je........... memula tu ok la... tapi kalau dah hari2 pagi petang.. pagi petang... asyik muka aku je........... malu siooottt....

org lain letak jari skali je.. mende ni dah leh detect.... jap je HIJAU !!

akuu? memanjang MERAH.... balik balik ' please try again '........

kalau skali dua.. leh tahan la lagi... ni tak... hari2... bukan sekali try... bukan  2 3 kali try... boleh kata lebih 10 kali aku try dalam 1 1 masa... baru lerr mende ni leh detect..................

tiap2 hari plak tu.............................

de la 2 3 kali kot aku mintak pakai nombor kod........ TAK DAPAT...!!

'saya pun camtu... kena lap2 jari air dulu baru leh...'

fine!! aku pun wat le camtu gak................ igt leh la kan?

saaaaaama!!!!! 'please try again'

potong je jari tu........

wahhhh..... hina sgt kot jari2 aku ni? hina ekk? sampai nak kena potong bagai...............?? jari aku kering melampau je.... agak2 ler weihh... sentap siooottt...!!!

anyway..... thanks E-cah... terharu ngan keperihatinan ngko kerana meminta hamba Allah itu bagi no. kod kat aku........walaupun jawapan dari hamba Allah tu sgt lah maaacam cemelamakama.....

kalau pakai nombor, tak payah dtg keje la........

ohh statement................ macam le aku ni kaki ponteng terhebat kat opis tu.....

--------------------------------------------------------------------------------

mood : SENTAP..........!!! Hati panassssss


Ya Allah.... permudahkanlah urusan bagi tiap2 org yg memudahkan jalanku............ amin!!!!!!!!!!!!!

1 ulasan:

Sya Mimie berkata...

nasib la tmpat kje sy xde bnda alah gini..