Rabu, 30 Oktober 2013

Tak paham lah..

Yg aku tau............

Sup ekor tu.. ye... boleh dimakan!

Orang kata sedap..!!

tu orang katalah... aku tak pernah try..... ^_^

Tapi yg aku tak tau.......

Nape de org nak simpan ekor lembu tu? siap kering kan lagi.......... nak buat ape ekk???

Kalau ekor ikan pari tu.... aku pernah la dgar orang cakap.....

Katanya boleh gunakan utk menghindarkan gangguan - gangguan makhluk halus.... wallahu'alam...

Jgan salahkan aku sebab........... org yg cakap kat aku...

aku tak pernah try... sahih ke tak.......

wa tak tau loooo....

taaaapi... ekor lembu kering???

buat ape ek?

sebat vontot si budak2 nakal kah? atau sebat apa?

sup ekor sedap

itulah... yg berbulu tu....aihhh.... *'berbulu' je aku tengok...

salah sorang staff kitorang yg bawakk... motif???

tak kuasa aku nak tanye........ yg aku tau...

pagi tadi.... sampai2 je... mangaaaiiii......................... baaaaau...!!!!!!!

sebelum de yg muntah........... aku 'humban' mende alah tu ke lain.... dok engko kat situ diam2.....

kasut ngan topi cantik tu pon aku sumbat ke tempat lain... duduk situ senyap2...

4 ulasan:

Ayu azmir berkata...

kalau tak berbau tak pe jugek kan... hikhikhik... sabo je la kan...

lady scooter berkata...

itu la pasal.... kalau wangi...boleh la lagi diterima...iiini....aduhaii.... :-(

nea lopah berkata...

Ekor lembu biasa bt sup...kalau yg berbulu ni ntahlah....hehehe

p/s : RM49.90 big box tu.

azizah :) berkata...

ade pulak parking kat situ.. mmg kena humban la kan..