Isnin, 21 Oktober 2013

Salam takziah...

Terkejut sekejap lepas dapat berita ni awal2 pagi lagi...

Sungguh... macam tak percaya je... rasanya aku baru jumpe arwah tu 2 minggu lepas.... sihat walafiat masa tu...

ceria seperti selalu...

sebab tu bila kengkawan opis bagitau yg beliau telah kembali ke rahmatullah pada sabtu lepas.... aku terdiam kejap.

kabarnya arwah dah 2 minggu sakit... bermakna selepas pertemuan akhir itu lah...

ralatnya rasa kat hati tak dapat tengok arwah...

innalillahhiwainnalillahirojium..........

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

cif...bilik cif sy yg guna last week...

tumpang print dokumen sebab printer sy masih 'sangkut' kat kedai.... T_T

bile lah diorg nak repair printer tu...???

2 ulasan:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata...

Innalillah..mati itu lah yg paling dekat ngan kita. ="(

:: Mrs.Eady :: berkata...

Al-fatihah