Rabu, 25 September 2013

Nak cerita pun letih!

Sejak semenjak 2 minggu ni kan macam2 hal la kat opis tu. 

Macam2… dari 1 ke 1… 

haiihhh… tetibe plak mengeluh kan??

Tau… yg mengeluh tu tak baik…

Sebenarnya aku bersyukur sgt dgan kerja aku sekarang… Cuma bila kadang2 tu, 
macam sekarang nih lah… rasa stress tu ya – Rabbiii…

Tu yg nampak cam aku mengeluh tu…haiiihh…

Aku dah dapat 2nd bos yg baru… igtkan adelah sesuatu yg baru… anjakan paradigm gitu.. cehh…!


Hampeihhh… tak menureh kate orang nogori.. menughehh ekk??

Hoooo… nak cerita kat sini… aediihh… letih!

Bayangkan lerr… sampai nak cerita pun letih…!


Ahhh… letih la nak citer…

1 ulasan:

Cik Puan Rara berkata...

dah dah.g rest dulu.hehehe