Sabtu, 24 Ogos 2013

Surat yg ku tunggu sampai jua...

Berzaman rasanye menunggu surat sekolah tu. Lepas raye baru dapat. 

Al-hamdulillah... lega la sikit kat hati. 

Mana taknye, de kawan seopis dalam lama dah buat pengesahan kat skolah yg dia pohon. Kita ni dok terkial - kial lagi menunggu suratnye...

Ahkak kerani tu kata, 

" nanti de 1 lagi surat sampai, dlm bulan 10 atau 11. tunggu je lah surat tu ye..."

iyolah kak... tapi de 1 la yg aku kureng berkenan sikit. ni dah 2 kali dah aku tengok. brader tu yaaa rabbi...

ahkak kerani tu sebelum jawab sti nak refer kat brader tu dulu. nampak sgt tu keje brader tu kan? ahkak tu sti cuma tolong2 je kan? kan kak kan???

meja brader tu dekat jekk ngan kaunter tempat aku berdiri tu, tapi... huiihhh... nampak cam maleh bona lak ai nak bangun dari kerusi tu. ahkak tu la yg rajin bangun dari meja dia layan aku nihh... padahal meja ahkak tu belakang dari meja dia.

timo kasih kak... 


bunyi cam aku dah membebel dah ni. ni 1 lagi... aku rasa Lui Muda ke Lui Timur tu jauh gak la... gigih tul bebudak ni tak pakai helmet...

dik... mato tu akak nampak cam dah podih2 sgt kan?? kalau pakai helmet mungkin mato tu takdo la siksa naaa kann??? mano helmet ehhh???

4 ulasan:

Lelaki berkata...

la ni ramai yg kepala keras dari helmet.

Ayu azmir berkata...

Harap adik tu insaf dan prihatin pd keselamatan diri

Mia Liana berkata...

bahaya tu tak pakai helmet.....

Cho Zila berkata...

tuler pasalkan bukan nak membebelkan tapi adaker patut dah keje tapi tak nak buat kejer.. bgler chance orang yang ikhlas nak bekerje... amboi akak lak emo..
budak2ni memang tak takut per2... nanti polis tahan marah lak.. emo lagi akakni...