Isnin, 1 Julai 2013

kabinet dapur sayeee

Monolog :

Sebenarnya tak sangka langsung nak pindah ke rumah baru tu seawal minggu lepas. Cadang nak masuk hujung minggu ni.. (>_<) heee..

Sib baik sempat cuci rumah tu beberapa hari sebelum. kalau idak.. aduhaii....

Tinggal 1 je lagi yg belum selesai... kitchen cabinet!

Tak pasang lagi, maka barang2 di dapur serba berterabur... nak masak pun dah jadi haru - biru.. cari garam ntah mane letaknye... jap2 kang pisau pun ntah mane lesapnye... hadeiihh...

sembang2 dgan kawan opis jap tadi, citer hal pindah randah nih. dia pun baru je masuk rumah baru..ehemm.. same lerr kiteee...hehe

yg tak sama, dapur dia dah de kitchen cabinet.. kita???

blom....!! huk3

kawan tu kata, dia buat kitchen cabinet... 10kaki.. 3G

katanya lagi.. kos pasang kabinet + table top = RM 5ribu ++

Wahh... tu tanpa ruang utk peti ais... dia nak buat tapi sebab tak cukup 12kaki.

org yg buat kabinet tu kata kalau nak buat ruang peti ais + oven semua tu, sekurang2nya ruang table top mesti berukuran panjang 12 kaki...

and the cost will be..... dalam RM8ribu...

acanerr?? hmm....

2 ulasan: