Selasa, 4 Jun 2013

Bile mak gua pakai tab...

Ini bukan tab mandi... bukan.. bukan.. tapi tab ini haa..


huii omak denn!

dak angah yg 'pecah lobang'! kalau tak, achik pun tak tau mak dah canggih gitu... terkial2 angah membelek... achik tengok je.. ye lah, dalam kepala ni dok pikir, angah dah dah biasa pakai samsung S2. Mesti dah tau camne nak menggodek mende alah tu kan?

Tapi lama nau le pulok! uk alohh.... ade password... padan lerr... peh tu mak minta buat ape tah kat tab nan satu tu... lagi sekali, terkial2 angah membelek... mak suruh achik... ahahahaaa... tak dapek tu do... achik mano la tau mende2 canggih gitu... last2.. de lah anak dara kat kedai sebelah kedai mak (dia la yg tolong beli kan tab tu kat low yatt ) datang tolong...

uiihh.. ngah! apo lah.. kau dok bandar weiihh... tapi bile tibe tang tu, budak kampung plak yg lagi terrer..ha3

mak request... "ngah! mak nak game yg tepuk2 semut tu.. ko masukkan haa dalam tab mak ni...."

agagagagaaaaaa........ omak den pakai tab oii.... canggih uiikkk... he3....

omak den koba, dio nak pakai tab tu sobab nak on internet... nak tengok resepi sebona ehh... he3...

2 ulasan:

Mas Zull berkata...

assalamualaikum syu...zaman dah semakin maju apasalahnya mak2 kita nak gunakan tab tu...:)

lady scooter berkata...

mas zull : wa'alaikumsalam... betul la tu... he3. mak2 pun nak rasa juga gunakan teknologi canggih. (>_<)